beoordeeld met een 8.2

wat is een voip centrale?

Een traditionele telefooncentrale moet daadwerkelijk aanwezig zijn op een fysieke locatie om er gebruik van te maken. Dit is anders bij een VoIP centrale, omdat het een virtuele centrale is die zich bevindt in de cloud.

bellen via het internet

Het is voordeliger om via een VoIP centrale te bellen omdat je belt via het internet. Daarnaast verbetert het de gesprekskwaliteit en is het een duurzame dienst, omdat de centrale geen apparaat is en dus ook niet kan verouderen.

intergraties

Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.

vrijheid

Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.

flexibel

Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.

ontdek wat bij jouw bedrijf past

Onze pioniers denken geheel vrijblijvend mee over jouw geschikte telefonie oplossing.

de meest complete voip oplossing

Met onze geavanceerde VoIP-centrale is jouw organisatie klaar om je communicatie naar een hoger niveau te tillen. Profiteer van kristalheldere gesprekken, ongeëvenaarde flexibiliteit en kosteneffectieve oplossingen voor jouw bedrijf. Dankzij geavanceerde bel functies, naadloze integratie met jouw bestaande systemen en 24/7 ondersteuning, is onze VoIP-centrale de drijvende kracht achter jouw succes.

Speakup app

Belgroepen

Statistieken

Belplan

Meeluisteren

Conference

Meldingen

Filters

Naamherkenning

passend voor ieder bedrijf

Heb je behoefte aan integratie? Of wil je een hele simpele telefonieoplossing? Wij helpen je graag verder en geven advies dat specifiek bij jullie past.

5-20 medewerkers

Compass®

Een telefooncentrale is onmisbaar om vernieuwende dingen te kunnen doen met jouw bedrijfscommunicatie. Denk bijvoorbeeld aan het routeren van in- en uitgaande gesprekken of het instellen van wachtrijen. We spreken over een virtuele telefooncentrale als er geen fysieke telefoonkast meer nodig is.

Speakup heeft zo’n eigen virtuele telefooncentrale: Speakup Compass. Via een webbrowser kan je hier eenvoudig naartoe navigeren en inrichten zoals jij het wilt.

20-150 medewerkers

Microsoft Teams

Gebruik jij als bedrijf al Microsoft 365? Maar bel jij nog via een aparte telefooncentrale? Eigenlijk niet nodig, want je kunt alles onderbrengen in Microsoft Teams. Met Microsoft Teams kun je niet alleen (video) bellen naar personen binnen en buiten jouw organisatie maar ook naar vaste en mobiele nummers.

Hoe? Simpel. Wij maken een zogenaamde Direct Routing koppeling tussen ons netwerk en jouw Microsoft 365-omgeving.

20-150 medewerkers

Xelion

Stel je voor dat je al je zakelijke communicatiebehoeften kunt centraliseren in één krachtig platform. Geen gedoe meer met versnipperde communicatietools, maar een naadloze en geïntegreerde oplossing die jouw team in staat stelt om slimmer te werken en beter te communiceren.

Of je nu op kantoor bent, onderweg bent naar een vergadering of vanuit huis werkt, Xelion 8 zorgt ervoor dat je altijd verbonden bent.

aansluiten is zo geregeld

1

kom in contact

Geen vraagstuk is ons te ingewikkeld en geen VoIP omgeving is ons te groot. Onze experts kennen de markt, de mogelijkheden en ons partnernetwerk.  Neem vrijblijvend contact met ons op. Zo krijg je de juiste expert die kan adviseren wat voor jouw bedrijf en je mensen het beste werkt. Bel +31 (0)88 – 773 25 85 of stuur een mail.

2

we komen langs

Nadat we een grondige analyse van de behoeften van jouw organisatie hebben gemaakt ontvang je een op maat gemaakte offerte. Bij de overstap hoef je je geen zorgen te maken over technische details, zoals nummerbehoud, het ontwerpen van nummerplannen en het instellen van je telefooncentrale. Wij nemen al deze taken van je over. Bij Speakup maak je zorgenloos de overstap over naar onze robuuste dienstverlening.

3

zorgeloos bellen

Je kunt nu gaan genieten van alle voordelen van je nieuwe virtuele telefooncentrale! Zo kan je bellen via verschillende apparaten, met je mobiel, vast toestel of computer/laptop jij hebt de keuze. Koppel desgewenst met Speakup CTI eenvoudig je telefonie aan andere systemen, waardoor je werkdag stukken efficiënter verloopt. Dankzij de flexibiliteit van een telefooncentrale in de cloud kun je eenvoudig op- en afschalen en omdat je geen fysieke centrale nodig hebt bespaar je ook in je kosten.

complete voip telefonie, geheel samen te stellen naar wens

klaar om te verbinden?

Onze pioniers denken geheel vrijblijvend mee over jouw geschikte telefonie oplossing.

terugbelverzoek

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

contact opnemen

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Vul hier onderstaande formulier in zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Hoe wil je dat wij contact met je opnemen?

krijg inzicht in je bereikbaarheid

Fijn dat je met ons in contact wilt komen. Laat je gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Speakup richt zich op zakelijke telefonie; wij nemen dus geen particulieren in behandeling.
contactpersoon(Vereist)