ontdek compass

Een telefooncentrale is onmisbaar om vernieuwende dingen te kunnen doen met jouw bedrijfscommunicatie. Denk bijvoorbeeld aan het routeren van in- en uitgaande gesprekken of het instellen van wachtrijen. We spreken over een virtuele telefooncentrale als er geen fysieke telefoonkast meer nodig is.

Speakup heeft zo’n eigen virtuele telefooncentrale: Speakup Compass. Via een webbrowser kan je hier eenvoudig naartoe navigeren en inrichten zoals jij het wilt.

ik wil meer informatie

de voordelen van een cloud telefooncentrale

Zo’n virtuele telefooncentrale klinkt leuk, maar wat zijn de voordelen voor jou als gebruiker? Wij lichten ze even toe:

  • Lage kosten: geen investering in een fysieke centrale. Alles staat in de cloud. Daarnaast betaal je per gebruiker, per maand.
  • Enorme flexibiliteit: een telefooncentrale in de cloud is makkelijk op- en af te schalen. Dat biedt bedrijven flexibiliteit, wat heel voordelig is.
  • Vergroten van je bereikbaarheid: met een cloud telefooncentrale kan je bellen via verschillende apparaten, net wat jij wilt. Via mobiel, vast toestel of computer/laptop.
  • Makkelijk koppelingen te maken met andere systemen, waardoor werken efficiënter wordt.

hoe werkt speakup compass?

  • Afrekenen per gebruiker, per maand.
  • Mogelijkheden tot bellen via vast, mobiel, desktop of tablet
  • Beschik- en bereikbaarheid instellen door middel van simpele drag & drop in online beheersysteem
  • Ook via de Speakup App jouw telefooncentrale bedienen
  • Behoud van je huidige telefoonnummers, waardoor jouw klanten niets merken van jouw overstap naar Speakup Compass
  • Onze virtuele telefooncentrale is volledig schaalbaar en flexibel uit te breiden naar elke gewenste omvang
  • Koppelingen die bijdragen aan jouw bereikbaarheid, zoals reporting, cti en softphone

waardevolle extra's van compass

  • Walldisplay: een gratis real-time overzicht van wachttijden, wachtrijen en gespreksduur per wachtrij.
  • Bridge: een gratis gebruiksvriendelijke web- en desktopapplicatie met vele mogelijkheden. Je kan in deze applicatie bijvoorbeeld eenvoudig actieve gesprekken zien, in- en uit loggen in een wachtrij en beschikbaarheid van collega’s zien.
  • Speakup App: eenvoudig je persoonlijke instellingen beheren via onze gratis app.

flexibiliteit voor jou

Wij houden van flexibiliteit en gemak, jij waarschijnlijk ook. Daarom hebben wij flexibele voorwaarden die daarbij passen:

  • Keuze uit verschillende contractduur: 12, 24 of 36 maanden.
  • Compass heeft een opzegtermijn van een maand.
  • Snelle aansluiting, al vanaf één dag!*

 

*Afhankelijk van jouw wensen en behoeften.

bellen voor meer informatie

meer informatie over compass?

Wil jij een virtuele telefooncentrale waarmee je makkelijk je bereikbaarheid kan beheren?

Laat dan gerust je naam en telefoonnummer achter voor meer informatie. We bellen je dan terug!

Institutenweg 6
7521 PK Enschede

088 - 773 25 87