Bij VoIP telefonie, ook bekend als cloud telefonie, hoort natuurlijk een virtuele telefooncentrale.
Geen grote kast op kantoor, maar een telefooncentrale in de Cloud, die via een webbrowser gemakkelijk bereikt en ingericht kan worden.
wat is speakup compass
Speakup heeft zijn eigen virtuele telefooncentrale: Speakup Compass. Via een webbrowser kan je hier eenvoudig naartoe navigeren en inrichten zoals jij het wilt. Dankzij de simpele drag & drop interface van het online beheersysteem stel je zelf je beschik- en bereikbaarheid in.
intergraties
Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.
vrijheid
Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.
flexibel
Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.
de meest complete voip oplossing
Met het gebruikersvriendelijke beheersysteem van Speakup Compass kan je de complete route van het inkomende belverkeer inrichten, wachtrijen instellen, doorschakelingen re- gelen, gebruikers toevoegen en voicemail instellen. Daarmee krijg je grip op je zakelijke telefonie, “bereikbaar zijn zoals jij wilt” noemen wij dat.
ontdek alle voordelen van Compass
Is een virtuele telefooncentrale iets voor jouw organisatie? We vertellen je er graag meer over!
Als trotse bezitter van een eigen netwerk creëren we allerlei grensverleggende oplossingen. Wij zijn een van de weinige aanbieders die zowel operator als provider zijn. Waar zit het verschil? Een VoIP provider levert telefonie en doet daarvoor beroep op de (telecommunicatie)netwerken van operators. Wij als operator, hebben ons eigen netwerk waarop wij tevens onze diensten leveren. Hierdoor hebben wij zelf de regie en bewaking over het netwerk en waarborgen wij jouw privacy en veiligheid.
voordelen voor ieder bedrijf
Zo’n virtuele telefooncentrale klinkt leuk, maar wat zijn de voordelen voor jou als gebruiker? Wij lichten ze even toe:
Lage kosten: geen investering in een fysieke centrale. Alles staat in de cloud. Daarnaast betaal je per gebruiker, per maand.
Enorme flexibiliteit: een telefooncentrale in de cloud is makkelijk op- en af te schalen. Dat biedt bedrijven flexibiliteit, wat heel voordelig is.
Vergroten van je bereikbaarheid: met een cloud telefooncentrale kan je bellen via verschillende apparaten, net wat jij wilt. Via mobiel, vast toestel of computer/laptop.
Makkelijk koppelingen te maken met andere systemen, waardoor werken efficiënter wordt.
hoe werkt speakup compass?
Afrekenen per gebruiker, per maand.
Mogelijkheden tot bellen via vast, mobiel, desktop of tablet
Beschik- en bereikbaarheid instellen door middel van simpele drag & drop in online beheersysteem
Ook via de Speakup App jouw telefooncentrale bedienen
Behoud van je huidige telefoonnummers, waardoor jouw klanten niets merken van jouw overstap naar Speakup Compass
Onze virtuele telefooncentrale is volledig schaalbaar en flexibel uit te breiden naar elke gewenste omvang
Koppelingen die bijdragen aan jouw bereikbaarheid, zoals reporting, cti en softphone
waardevolle extra's van compass
Walldisplay: een gratis real-time overzicht van wachttijden, wachtrijen en gespreksduur per wachtrij.
Bridge: een gratis gebruiksvriendelijke web- en desktopapplicatie met vele mogelijkheden. Je kan in deze applicatie bijvoorbeeld eenvoudig actieve gesprekken zien, in- en uit loggen in een wachtrij en beschikbaarheid van collega’s zien.
Speakup App: eenvoudig je persoonlijke instellingen beheren via onze gratis app.
flexibiliteit voor jou
1
Kies je contractduur
Keuze uit verschillende contractduur: 12, 24 of 36 maanden.
2
Geen eindeloze contractuur
Compass heeft een opzegtermijn van een maand.
3
Is er haast bij?
Snelle aansluiting, al vanaf één dag!*
*afhankelijk van jouw wensen en behoeften.
complete voip telefonie,
geheel samen te stellen
naar wens
klaar om te verbinden?
Onze pioniers denken geheel vrijblijvend mee over jouw geschikte telefonie oplossing.
Met onze geavanceerde VoIP-centrale is jouw organisatie klaar om je communicatie naar een hoger niveau te tillen. Profiteer van kristalheldere gesprekken, ongeëvenaarde flexibiliteit en kosteneffectieve oplossingen voor jouw bedrijf. Dankzij geavanceerde bel functies, naadloze integratie met jouw bestaande systemen en 24/7 ondersteuning, is onze VoIP-centrale de drijvende kracht achter jouw succes.
contact opnemen
Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Vul hier onderstaande formulier in zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.
terugbelverzoek
Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.