VoIP is kort gezegd eigenlijk bellen via het internet. Vroeger had je een fysieke telefooncentrale waar handmatig door een telefoniste verbinding werd gemaakt. Tegenwoordig gaat dit automatisch door een telefooncentrale in de cloud. Deze is dus virtueel. In principe bel je niet meer vanaf jouw telefoonnummer, maar vanaf je IP-adres. Gelukkig kan je wel gebruik blijven maken van je telefoonnummer want die wordt gekoppeld aan je IP-adres.
Met de komst van internetbellen is bellen is een toepassing geworden op je internetverbinding, net als websurfen en e-mailen. Dit biedt flexibiliteit, vrijheid, scheelt ruimte en is een stuk goedkoper dan het ‘oude bellen’.
Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.
Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.
Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.
compass
Heb je nog geen telefooncentrale in de cloud? Kies dan voor Speakup Compass. Dit is onze eigen betrouwbare telefooncentrale in de cloud.
sip trunk
Gebruik je al een andere telefooncentrale in de cloud? Dan kan je die blijven gebruiken. Wij leggen eenvoudig een link tussen ons VoIP-netwerk en jouw bestaande telefooncentrale met SIP-trunking.
Krijg inzicht in je communicatie, zoals piek- en dalmomenten.
meer over statistiekenOnline de telefonie regelen van je organisatie. Makkelijk met een drag & drop systeem.
meer over online beherenGratis bellen met iedereen in jouw telefooncentrale.
meer over gratis onderling bellenMaak contact nog persoonlijker en help klanten sneller.
meer lezen over deze koppelingAlle vergaderingen en oproepen doen via Teams. Ook 'gewoon bellen'.
meer lezen over microsoft teamsOverstappen maar wel je telefooncentrale houden?
meer over bellen via je eigen centraleIs je collega druk? Neem de oproep makkelijk over vanaf jouw werkplek..
meer lezen over belplannenZorg ervoor dat jouw klant z.s.m. bij de goede medewerker uitkomt.
meer lezen over wachtrijenVerkeerde afdeling? Schakel de klant door.
meer lezen over doorschakelenvanaf
€ 9,33 per gebruiker p.m.
vanaf
€ 5,49 per gebruiker p.m.
vanaf
€ 4,39 per gebruiker p.m.
Passen bovenstaande oplossingen niet helemaal bij jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op om jouw ideale pakket samen te stellen.
Wij helpen je graag bij het ontdekken van de mogelijkheden van zakelijke telefonie. Want goede communicatie is de basis van elk bedrijf. Samen met jou zoeken we naar de beste oplossing.
oplossing voor jou
laat je gegevens achter