voip telefonie

Op zoek naar communicatieoplossing voor jouw mkb bedrijf? Een mooie optie is VoIP. VoIP betekent eigenlijk bellen via internet. Hierdoor heb je geen fysieke telefooncentrale meer nodig. Je vaste telefonie gaat met VoIP (voice over ip) via het internet. Dat geeft je flexibiliteit en vrijheid.

wat is voip?

VoIP is kort gezegd eigenlijk bellen via het internet. Vroeger had je een fysieke telefooncentrale waar handmatig door een telefoniste verbinding werd gemaakt. Tegenwoordig gaat dit automatisch door een telefooncentrale in de cloud. Deze is dus virtueel. In principe bel je niet meer vanaf jouw telefoonnummer, maar vanaf je IP-adres. Gelukkig kan je wel gebruik blijven maken van je telefoonnummer want die wordt gekoppeld aan je IP-adres.

Met de komst van internetbellen is bellen is een toepassing geworden op je internetverbinding, net als websurfen en e-mailen. Dit biedt flexibiliteit, vrijheid, scheelt ruimte en is een stuk goedkoper dan het ‘oude bellen’.


passende integratie

Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.


volledige vrijheid

Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.


flexibel

Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.

telefooncentrale in de cloud

compass

Heb je nog geen telefooncentrale in de cloud? Kies dan voor Speakup Compass. Dit is onze eigen betrouwbare telefooncentrale in de cloud.

sip trunk

Gebruik je al een andere telefooncentrale in de cloud? Dan kan je die blijven gebruiken. Wij leggen eenvoudig een link tussen ons VoIP-netwerk en jouw bestaande telefooncentrale met SIP-trunking.

grip & inzicht

statistieken van je communicatie

Krijg inzicht in je communicatie, zoals piek- en dalmomenten.

meer over statistieken
online beheren

Online de telefonie regelen van je organisatie. Makkelijk met een drag & drop systeem.

meer over online beheren
onderling gratis bellen met collega's

Gratis bellen met iedereen in jouw telefooncentrale.

meer over gratis onderling bellen

integratie

koppeling met crm-systeem

Maak contact nog persoonlijker en help klanten sneller.

meer lezen over deze koppeling
bellen via microsoft teams

Alle vergaderingen en oproepen doen via Teams. Ook 'gewoon bellen'.

meer lezen over microsoft teams
eigen telefooncentrale gebruiken

Overstappen maar wel je telefooncentrale houden?

meer over bellen via je eigen centrale

verbinden

onderling oproepen overnemen

Is je collega druk? Neem de oproep makkelijk over vanaf jouw werkplek..

meer lezen over belplannen
wachtrijen instellen

Zorg ervoor dat jouw klant z.s.m. bij de goede medewerker uitkomt.

meer lezen over wachtrijen
doorschakelen naar collega's

Verkeerde afdeling? Schakel de klant door.

meer lezen over doorschakelen

basis

vanaf

€ 15,- per gebruiker p.m.

  • Onbezorgd bellen
  • Telefooncentrale koppeling
  • Telefooncentrale (cloud pbx)
  • Speakup App
Softphone CTI Reporting Microsoft Teams direct routing
nu afsluiten
meest gekozen

basis+

vanaf

€ 20,- per gebruiker p.m.

  • Onbezorgd bellen
  • Telefooncentrale koppeling
  • Telefooncentrale (cloud pbx)
  • Speakup App
  • Softphone
  • CTI
Reporting Microsoft Teams direct routing
nu afsluiten

compleet

vanaf

€ 25,- per gebruiker p.m.

  • Onbezorgd bellen
  • Telefooncentrale koppeling
  • Telefooncentrale (cloud pbx)
  • Speakup App
  • Softphone
  • CTI
  • Reporting
  • Microsoft Teams direct routing
nu afsluiten

oplossing op maat

Passen bovenstaande oplossingen niet helemaal bij jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op om jouw ideale pakket samen te stellen.

Wij helpen je graag bij het ontdekken van de mogelijkheden van zakelijke telefonie. Want goede communicatie is de basis van elk bedrijf. Samen met jou zoeken we naar de beste oplossing.

oplossing voor jou

onze tevreden klanten

zij staan al in verbinding met anderen

een pakket aanvragen?

laat je gegevens achter