De cloud telefoon­centrale van Speakup

Compass is de cloud telefooncentrale van Speakup voor jouw zakelijke communicatie. Deze VoIP-oplossing biedt optimale bereikbaarheid met een uptime van 99,99%. Met Compass ben je altijd verbonden, ongeacht waar je je bevindt.

Voordelen van Compass

Met Compass ben je bereikbaar en flexibel. Teamleden hebben overal toegang tot de telefooncentrale, wat perfect is voor hybride en remote werk. Bovendien bespaar je kosten, omdat alle infrastructuur en onderhoud in de cloud zijn ondergebracht.

Compass komt met geavanceerde functionaliteiten, zoals voicemail-to-email en doorschakelen, die de samenwerking binnen jouw organisatie verbeteren en de klantenservice optimaliseren.

Grip op je bereikbaarheid

Met de Speakup App heb je altijd toegang tot jouw telefooncentrale:

  • De app is gratis en exclusief voor Speakup Compass gebruikers;
  • Geen gedoe met de browser, maar makkelijk in de app je bereikbaarheid aanpassen;
  • Met de app kiezen uit verschillende nummers waar je mee uitbelt;
  • Beschikbaar voor zowel Android als iOS.

Eenvoudige Overstap Overstappen naar Compass is eenvoudig en efficiënt.

Speakup is gespecialiseerd in het begeleiden van het migratieproces, zodat je zonder zorgen kunt overstappen. Ons team van experts staat klaar om alle stappen te coördineren, waardoor je snel en gemakkelijk gebruik kunt maken van de voordelen van onze cloud telefooncentrale.

Waarom kiezen Voor Speakup?

Bij Speakup begrijpen we dat effectieve communicatie essentieel is voor jouw bedrijf. Daarom bieden we niet alleen Compass als krachtige oplossing, maar ook persoonlijke service en ondersteuning. Onze experts staan klaar om je te adviseren, zodat je de juiste keuzes maakt en het meeste uit jouw communicatietools haalt. Met Speakup heb je een betrouwbare partner die je helpt om de toekomst van communicatie te omarmen. We helpen jou in elke stap van het proces!