Speakup levert sinds 2003 zakelijk telefonie en wij zijn trots op de samenwerkingen met al onze klanten. Zij kunnen zelf kiezen op welke wijze ze in verbindingen staan met anderen.
Wij maken al vele jaren naar tevredenheid gebruik van de diensten van Speakup.
In ons geval gaat het dan om de siptrunk die we gebruiken voor onze telefoongesprekken waarvan het grootste deel door onze Customer Care afdeling wordt gedaan.
Speakup zorgt daarbij voor een stabiele omgeving wat resulteert in een betrouwbaar telefonie netwerk waardoor wij onze klanten goed te woord kunnen staan. Daarnaast is er een 24/7 noodlijn in geval van storingen buiten kantoortijden om. Mocht er een storing plaatsvinden dat wordt deze netjes gedeeld op de statuspagina en kan men de status actueel inzien.
Bij de landelijke storing van het AMS-IX van vorige week werden we zelfs proactief benaderd door Speakup middels een mail omtrent de status van het probleem.
Door onze samenwerking met Speakup zijn wij verzekerd van betrouwbare telefoniediensten voor onze klanten. Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en we kunnen bij Speakup terecht voor goed advies. Deze korte communicatielijnen zijn voor ons dé basis voor een prettige samenwerking.
Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.
Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.
institutenweg 6
7521 PK Enschede
Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.
Wil jij meer informatie over onze oplossing? Download dan onze whitepaper.