Meten is weten! Piekmomenten? Wachttijden? Speakup Reporting geeft je inzicht in jouw bereikbaarheid. Rapportages geven je eenvoudige en overzichtelijke informatie. Hierdoor kan jij gericht sturen op efficiƫntie en effectiviteit. Waarom? Goede bedrijfscommunicatie leidt tot hogere bedrijfsresultaten.
waarom speakup reporting?
Rapportages geven je eenvoudige en overzichtelijke informatie. Hierdoor kan jij gericht sturen op efficiƫntie en effectiviteit. Waarom? Goede bedrijfscommunicatie leidt tot hogere bedrijfsresultaten.
intergraties
Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.
vrijheid
Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.
flexibel
Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.
wat zijn de voordelen van reporting?
Met reporting breng jij piek- en dalmomenten makkelijk in kaart, zodat je weet hoeveel bezetting er moet zijn. Dit kan met behulp van heatmaps
Alle data van je bereikbaarheid tot drie maanden inzichtelijk
Je kunt zelf kiezen vanuit welk perspectief je data wilt zien: tijdsperiodes, aantal wachtrijen en gebruikersniveau
Wij zorgen voor goede waarborging van gebruikersgegevens. Met jouw privacy gaan we altijd zorgvuldig om
flexibiliteit voor jou
Wij houden van flexibiliteit en gemak, jij waarschijnlijk ook. Daarom hebben wij flexibele voorwaarden die daarbij passen:
Keuze uit verschillende contractduur: 12, 24 of 36 maanden.
Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.