beoordeeld met een 8.2

voip oplossing xelion 8

Elk bedrijf wil natuurlijk de communicatie goed geregeld hebben. Met de voip telefonie van Xelion wordt klantcontact en onderling contact een stuk makkelijker en efficiƫnter. Denk aan functionaliteiten zoals doorverbinden, belgroepen, wachtrijen en rapportages. Meer weten over deze slimme zakelijke telefonie?

wat is xelion?

Xelion is een complete voip telefoniecentrale met alle functies. Het is voornamelijk geschikt voor mkb-bedrijven. 11.000 mkb-bedrijven gingen jou al voor en maken tevreden gebruik van deze oplossing.

eenvoudig

Beheer je bedrijfscommunicatie makkelijk met de hosted oplossing Xelion. Zonder gedoe.

efficiƫnt

Door integraties te gebruiken, werk je als bedrijf efficiƫnter. Deze integraties blijven we ontwikkelen.

slimmer werken

Door de juiste integraties en functionaliteiten toe te voegen, werken mensen sneller en slimmer.

meer informatie over xelion?

Ben je benieuwd naar Xelion en wil je meer informatie?

100% Nederlandse techniek

Xelion komt uit Delft en is een 100% Nederlands bedrijf. De oplossingen zijn ervoor gemaakt om mkb-bedrijven nĆ³g beter hun werk te laten doen. Benieuwd naar hoe Xelion jou kan helpen?

adresboek

eenvoudig beheer

aanpassing nummers

gespreksopname

licentiemodel

reporting

Meeluisteren

veel integraties

whatsapp business

api's

mobiel

single sign on

koppel je crm-systeem

keuze uit kanalen

groepsgesprekken

support

VoIP telefonie: xelion als telefooncentrale.

optimale bereikbaarheid

Zakelijke telefonie is de levensader van elk communicerend bedrijf. Xelion is in de wereld van VoIP telefonie dƩ hosted telefonieoplossing uit de cloud. Met VoIP Zakelijk van Xelion hebben bedrijven hun bedrijfscommunicatie optimaal op orde. Een optimaal bereikbare organisatie met medewerkers die altijd en overal met VoIP kunnen bellen. Zowel met de vaste telefoon, PC, laptop als met de smartphone.

gebruiksgemak is key

Alle functionaliteiten zoals doorverbinden, belgroepen, wachtrijen, meldteksten, wachtmuziek, huntgroepen, rapportages en nog veel meer zitten standaard in het pakket zonder daarvoor extra te hoeven betalen. Bovendien is vrijwel alles eenvoudig door de eigen medewerkers in te richten en dagelijks aan te passen. Xelion maakt dat zakelijke telefonie en VoIP zakelijk bellen een veel rijkere ervaring wordt waarvan klanten en medewerkers elke dag het plezier en gebruikersgemak zullen ervaren.

VoIP telefonie: xelion als telefooncentrale.
zakelijke telefonie mkb.

verschillende apparaten

Dankzij de unieke Xelion 8 app is de smartphone volledig onderdeel geworden van de bedrijfscommunicatie, waarbij het vaste nummer altijd binnen handbereik is. Integratie met Outlook of een relatiebeheerpakket is mogelijk dankzij de openheid van het platform. Dat en nog veel meer maakt dat Xelion excellente software is, die communicatie en klantcontact op een hoger plan brengt.

passend voor ieder bedrijf

Ondernemers die mee veranderen schakelen nu over naar hun mobiel als het zakelijk communicatiemiddel. De Xelion-app, met daarin de app-functionaliteit is ineens een centrale spil geworden in de communicatie, intern en buiten de eigen organisatie. Met de Xelion-app is het onder andere meer mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen.

5-20 medewerkers

CompassĀ®

Met Speakup Compass kan je gemakkelijk het inkomende belverkeer van je bedrijf beheren en controleren. De virtuele telefooncentrale heeft veel verschillende functies, waaronder het instellen van wachtrijen, doorschakelingen, voicemail en meer. Het biedt ook geavanceerde functies zoals geautomatiseerde chatbots en call center-functionaliteit.Ā 

Door gebruik te maken van onze Speakup App (gratis) kan je je beschikbaarheid en doorschakelingen gemakkelijk regelen, zelfs als je onderweg bent. Wij staan klaar om je te helpen bij het inrichten van je online telefooncentrale, inclusief advies over hoe bellen via internet (VoIP) de bereikbaarheid van je organisatie kan verbeteren. Met de geavanceerde functies van Compass, zoals chef/secretaresse schakelingen en belgroepen, voicemail to e-mail en CTI-integratie, kan je je zakelijke telefonie naar wens inrichten. Wij bieden ook ondersteuning bij het instellen en optimaliseren van de communicatieoplossingen voor jouw bedrijf.

Meest geschikt voor:

  • (Kleine) MKB-bedrijven
  • Bedrijven die een goedkope, flexibele oplossing zoeken.

20-150 medewerkers

Microsoft Teams

Door gebruik te maken van MS Teams als telefooncentrale profiteer je van diverse voordelen. Zo krijg je alle functionaliteiten van een centrale, zoals wachtrijen, extern bellen en belplannen. Bovendien kun je het systeem integreren met andere Microsoft 365-programmaā€™s en zijn software-updates automatisch, waardoor je hier geen omkijken naar hebt. Als je als bedrijf voornamelijk Microsoft gebruikt, bespaar je kosten omdat je geen nieuwe telefooncentrale hoeft aan te schaffen. Daarnaast is het een herkenbare interface en hoeven je medewerkers geen nieuw systeem te leren. Met Teams als telefooncentrale kun je bellen vanaf elke locatie en met verschillende apparaten. Ook is je bedrijf toekomstbestendig omdat Microsoft regelmatig MS Teams updatet en nieuwe functies toevoegt. Heel handig!

Meest geschikt voor:

  • Bedrijven die voornamelijk Microsoft gebruiken.

20-150 medewerkers

Xelion

Xelion is een Nederlands, zakelijk VoIP-telefoniesysteem met allerlei verschillende communicatiemogelijkheden voor bedrijven. Op dit moment is Xelion 8 de nieuwste versie, een op cloudgebaseerd telefoniesysteem met nieuwe functies, zoals videoconferencing, integratie met andere zakelijke softwareoplossingen en mobiele apps.Ā 

Xelion 8 is eenvoudig te installeren, te beheren en te integreren met bestaande communicatieoplossingen en hardware. Samen met Xelion bieden we ook uitgebreide ondersteuning en training aan klanten om ervoor te zorgen dat ze optimaal gebruik kunnen maken van hun producten. We streven ernaar om bedrijven te helpen hun zakelijke communicatie te optimaliseren en de productiviteit en efficiĆ«ntie te verbeteren.Ā 

Meest geschikt voor:Ā 

  • Alle soorten MKB bedrijven
  • Bedrijven die een alles-in-Ć©Ć©n oplossing zoeken

aansluiten is zo geregeld

1

kom in contact

Geen vraagstuk is ons te ingewikkeld en geen VoIP omgeving is ons te groot. Onze experts kennen de markt, de mogelijkheden en ons partnernetwerk.Ā  Neem vrijblijvend contact met ons op. Zo krijg je de juiste expert die kan adviseren wat voor jouw bedrijf en je mensen het beste werkt. Bel +31 (0)88 – 773 25 85 of stuur een mail.

2

we komen langs

Nadat we een grondige analyse van de behoeften van jouw organisatie hebben gemaakt ontvang je een op maat gemaakte offerte. Bij de overstap hoef je je geen zorgen te maken over technische details, zoals nummerbehoud, het ontwerpen van nummerplannen en het instellen van je telefooncentrale. Wij nemen al deze taken van je over. Bij Speakup maak je zorgenloos de overstap over naar onze robuuste dienstverlening.

3

zorgeloos bellen

Je kunt nu gaan genieten van alle voordelen van je nieuwe virtuele telefooncentrale! Zo kan je bellen via verschillende apparaten, met je mobiel, vast toestel of computer/laptop jij hebt de keuze. Koppel desgewenst eenvoudig je telefonie aan andere systemen, waardoor je werkdag stukken efficiƫnter verloopt. Dankzij de flexibiliteit van een telefooncentrale in de cloud kun je eenvoudig op- en afschalen en omdat je geen fysieke centrale nodig hebt bespaar je ook in je kosten.

complete voip telefonie, geheel samen te stellen naar wens

klaar om te verbinden?

Onze pioniers denken geheel vrijblijvend mee over jouw geschikte telefonie oplossing.

contact opnemen

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Vul hier onderstaande formulier in zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Hoe wil je dat wij contact met je opnemen?

terugbelverzoek

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Vraag vandaag een offerte aan

Hidden

Volgende stappen: een e-mail add-on synchroniseren

Om het meeste uit je formulier te halen, raden wij je aan dit formulier te synchroniseren met een e-mail add-on. Voor meer informatie over je e-mail add-on opties, bezoek de volgende pagina: (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020). Belangrijk: verwijder deze tip voordat je het formulier publiceert.
Contactpersoon(Vereist)
Bedrijfsadres(Vereist)
Aantal gebruikers in je onderneming(Vereist)