CTI is een software gekoppeld aan jouw CRM-systeem of managementsysteem (ERP), zodat jij je klanten telefonisch nog beter kunt helpen.
Dankzij onze CTI-koppeling weet jij wie je aan de telefoon krijgt voordat je opneemt. Een simpele integratie. Waarom? Om klanten goed te helpen en zo je klantentevredenheid naar een nog hoger niveau te tillen.
Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.
Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.
CTI is dus een koppeling met jouw klantensysteem, om jouw telefonie een niveau hoger te tillen. Ons eigen team gebruikt het ook, servicedeskmedewerker Quinten vertelt er in dit interview van alles over.
Wij houden van flexibiliteit en gemak, jij waarschijnlijk ook. Daarom hebben wij flexibele voorwaarden die daarbij passen:
Â
*Afhankelijk van jouw wensen en behoeften.
Je hoeft niet meer te vragen naar naam of klantnummers. Daarnaast kun je acties die uit het telefoongesprek voortvloeien, snel verwerken in CRM bij de juiste contactpersoon.
Al ruim 20 jaar dé ervaren en betrouwbare partner binnen de telecommarkt. Speakup verbindt mensen met technologie zodat zij de vrijheid hebben om te kiezen. Daarin zijn wij bruggenbouwers: wij sluiten ons niet bij één enkele partij aan, maar hanteren een gezonde mix van eigen technologie en partners. Speakup streeft naar vooruitgang, maar wil het persoonlijk houden. We zijn trots op onze producten en de meerwaarde die het aan meer dan 1.500 organisaties biedt.
institutenweg 6
7521 PK Enschede
Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.