beoordeeld met een 8.2

Zakelijke telefonie oplossingen: welke past het beste bij jouw bedrijf?

Met zoveel zakelijke telefonie oplossingen, zie je wellicht door de bomen het bos niet meer. In dit blog lichten we toe welke drie richtingen in telefooncentrales je bij ons kunt kiezen. Door de richtingen op een rijtje te zetten kun je een betere keuze maken voor jouw bedrijf. Twijfel je na dit blog nog steeds? Neem dan gerust contact met ons op en wij helpen je graag verder.

Xelion

Xelion is een Nederlands, zakelijk VoIP-telefoniesysteem met allerlei verschillende communicatiemogelijkheden voor bedrijven. Op dit moment is Xelion 8 de nieuwste versie, een op cloudgebaseerd telefoniesysteem met nieuwe functies, zoals videoconferencing, integratie met andere zakelijke softwareoplossingen en mobiele apps. 

Xelion 8 is eenvoudig te installeren, te beheren en te integreren met bestaande communicatieoplossingen en hardware. Samen met Xelion bieden we ook uitgebreide ondersteuning en training aan klanten om ervoor te zorgen dat ze optimaal gebruik kunnen maken van hun producten. We streven ernaar om bedrijven te helpen hun zakelijke communicatie te optimaliseren en de productiviteit en efficiëntie te verbeteren. 

Meest geschikt voor: 

  • Alle soorten MKB bedrijven
  • Bedrijven die een alles-in-één oplossing zoeken

Compass

Met Speakup Compass kan je gemakkelijk het inkomende belverkeer van je bedrijf beheren en controleren. De virtuele telefooncentrale heeft veel verschillende functies, waaronder het instellen van wachtrijen, doorschakelingen, voicemail en meer. Het biedt ook geavanceerde functies zoals geautomatiseerde chatbots en call center-functionaliteit. 

Door gebruik te maken van onze Speakup App (gratis) kan je je beschikbaarheid en doorschakelingen gemakkelijk regelen, zelfs als je onderweg bent. Wij staan klaar om je te helpen bij het inrichten van je online telefooncentrale, inclusief advies over hoe bellen via internet (VoIP) de bereikbaarheid van je organisatie kan verbeteren. Met de geavanceerde functies van Compass, zoals chef/secretaresse schakelingen en belgroepen, voicemail to e-mail en CTI-integratie, kan je je zakelijke telefonie naar wens inrichten. Wij bieden ook ondersteuning bij het instellen en optimaliseren van de communicatieoplossingen voor jouw bedrijf.

Meest geschikt voor:

  • (Kleine) MKB-bedrijven
  • Bedrijven die een goedkope, flexibele oplossing zoeken.

Teams (Speakup Direct Routing)

Door gebruik te maken van MS Teams als telefooncentrale profiteer je van diverse voordelen. Zo krijg je alle functionaliteiten van een centrale, zoals wachtrijen, extern bellen en belplannen. Bovendien kun je het systeem integreren met andere Microsoft 365-programma’s en zijn software-updates automatisch, waardoor je hier geen omkijken naar hebt. Als je als bedrijf voornamelijk Microsoft gebruikt, bespaar je kosten omdat je geen nieuwe telefooncentrale hoeft aan te schaffen. Daarnaast is het een herkenbare interface en hoeven je medewerkers geen nieuw systeem te leren. Met Teams als telefooncentrale kun je bellen vanaf elke locatie en met verschillende apparaten. Ook is je bedrijf toekomstbestendig omdat Microsoft regelmatig MS Teams updatet en nieuwe functies toevoegt. Heel handig!

Meest geschikt voor:

  • Bedrijven die voornamelijk Microsoft gebruiken.

klaar om te verbinden?

Onze pioniers denken geheel vrijblijvend mee over jouw geschikte telefonie oplossing.

Vraag vandaag een offerte aan

Contactpersoon(Vereist)
Bedrijfsadres(Vereist)
Aantal gebruikers in je onderneming(Vereist)

contact opnemen

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Vul hier onderstaande formulier in zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Hoe wil je dat wij contact met je opnemen?

terugbelverzoek

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.