beoordeeld met een 8.2

088 nummer

Een 088 nummer is handig voor bedrijven die veel (opeenvolgende) telefoonnummers nodig hebben. Deze worden namelijk in blokken van telefoonnummers opgeleverd. Er zijn nog meer voordelen aan 088 nummers. Ontdek ze hier.

ik wil een nummer aanvragen

Wil jij graag op een simpele manier zakelijk bellen? Wij regelen het voor je!

de meest complete voip oplossing

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip .

Speakup app

Belgroepen

Keuzemenu

Statistieken

Vast op mobiel

Belplan

Meeluisteren

Wachtmuziek

Webphone

Conference

Meldingen

CRM koppeling

Online beheer

Filters

Naamherkenning

Wachtrij

voordelen van een 088 nummer

Een 088-nummer is dus handig voor grotere bedrijven die veel telefoonnummers nodig hebben. Daarnaast is het ook een nummer met een landelijke uitstraling en niet gebonden aan een stad of regio. Natuurlijk zijn er nog meer voordelen:

  • Klantvriendelijk en voordelig alternatief van een 0900-nummer;
  • Handige reeksen van 100, 1000 of 10.0000 nummers, voor bedrijven die een uniforme nummerreeks willen;
  • Medewerkers zijn allemaal op een eigen rechtstreeks nummer bereikbaar;
  • Als je bedrijf verhuist, blijft het nummer hetzelfde;
  • Tijdens verhuizing blijf je gewoon bereikbaar;
  • Wij hebben 088 nummers op voorraad. Dus je hoeft zelf niks te regelen bij ACM én je bent snel bereikbaar.

voor welke bedrijven

Een 088-nummer is dus een goede optie als je veel telefoonnummers nodig hebt. Voor landelijke organisaties met veel medewerkers die individueel bereikbaar moeten zijn, is een 088-nummer dus ideaal. We hebben nog wel een tip voor het gebruiken van 088-nummers. Het is namelijk handig om deze logisch in te delen. Bepaal daarom per afdeling een logische, opeenvolgende nummerreeks als je kiest voor het netnummer 088. Geef bijvoorbeeld alle salesmensen een nummer tussen de 10 en de 20. Vooral intern is het handig om te weten dat een bepaal begingetal rechtstreeks naar een specifieke afdeling leidt.

passend voor ieder bedrijf

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip .

5-20 medewerkers

Compass®

Een telefooncentrale is onmisbaar om vernieuwende dingen te kunnen doen met jouw bedrijfscommunicatie. Denk bijvoorbeeld aan het routeren van in- en uitgaande gesprekken of het instellen van wachtrijen. We spreken over een virtuele telefooncentrale als er geen fysieke telefoonkast meer nodig is.

Speakup heeft zo’n eigen virtuele telefooncentrale: Speakup Compass. Via een webbrowser kan je hier eenvoudig naartoe navigeren en inrichten zoals jij het wilt.

20-150 medewerkers

Microsoft Teams

Gebruik jij als bedrijf al Microsoft 365? Maar bel jij nog via een aparte telefooncentrale? Eigenlijk niet nodig, want je kunt alles onderbrengen in Microsoft Teams. Met Microsoft Teams kun je niet alleen (video) bellen naar personen binnen en buiten jouw organisatie maar ook naar vaste en mobiele nummers.

Hoe? Simpel. Wij maken een zogenaamde Direct Routing koppeling tussen ons netwerk en jouw Microsoft 365-omgeving.

20-150 medewerkers

Xelion

Stel je voor dat je al je zakelijke communicatiebehoeften kunt centraliseren in één krachtig platform. Geen gedoe meer met versnipperde communicatietools, maar een naadloze en geïntegreerde oplossing die jouw team in staat stelt om slimmer te werken en beter te communiceren.

Of je nu op kantoor bent, onderweg bent naar een vergadering of vanuit huis werkt, Xelion 8 zorgt ervoor dat je altijd verbonden bent.

aansluiten is zo geregeld

1

kom in contact

Geen vraagstuk is ons te ingewikkeld en geen VoIP omgeving is ons te groot. Onze experts kennen de markt, de mogelijkheden en ons partnernetwerk.  Neem vrijblijvend contact met ons op. Zo krijg je de juiste expert die kan adviseren wat voor jouw bedrijf en je mensen het beste werkt. Bel +31 (0)88 – 773 25 85 of stuur een mail.

2

we komen langs

Nadat we een grondige analyse van de behoeften van jouw organisatie hebben gemaakt ontvang je een op maat gemaakte offerte. Bij de overstap hoef je je geen zorgen te maken over technische details, zoals nummerbehoud, het ontwerpen van nummerplannen en het instellen van je telefooncentrale. Wij nemen al deze taken van je over. Bij Speakup maak je zorgenloos de overstap over naar onze robuuste dienstverlening.

3

zorgeloos bellen

Je kunt nu gaan genieten van alle voordelen van je nieuwe virtuele telefooncentrale! Zo kan je bellen via verschillende apparaten, met je mobiel, vast toestel of computer/laptop jij hebt de keuze. Koppel desgewenst met Speakup CTI eenvoudig je telefonie aan andere systemen, waardoor je werkdag stukken efficiënter verloopt. Dankzij de flexibiliteit van een telefooncentrale in de cloud kun je eenvoudig op- en afschalen en omdat je geen fysieke centrale nodig hebt bespaar je ook in je kosten.

klaar om te verbinden?

Onze pioniers denken geheel vrijblijvend mee over jouw geschikte telefonie oplossing.

terugbelverzoek

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Vraag vandaag een offerte aan

Contactpersoon(Vereist)
Bedrijfsadres(Vereist)
Aantal gebruikers in je onderneming(Vereist)