Bridge is een zeer gebruiksvriendelijke web- en desktopapplicatie waarmee jij de Compass-telefooncentrale kunt bedienen om gesprekken aan te nemen en te routeren.
waarom bridge?
Met Bridge wordt het nóg eenvoudiger om niet alleen inkomende gesprekken te beantwoorden, maar ook om deze gesprekken door te verbinden naar andere medewerkers of om gesprekken door te verbinden met externe nummers.
intergraties
Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.
vrijheid
Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.
flexibel
Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.
meer informatie over bridge?
Wil jij ook eenvoudig de bereikbaarheid van je organisatie beheren? Kies dan voor Bridge.
Bridge is van de grond af aan ontworpen om bestaande VoIP-technologie naadloos te koppelen aan de meest moderne communicatiemogelijkheden.
Speakup app
Belgroepen
Keuzemenu
Statistieken
Vast op mobiel
Belplan
Meeluisteren
Wachtmuziek
Webphone
Conference
Meldingen
CRM koppeling
Online beheer
Filters
Naamherkenning
Wachtrij
grote prestaties
Bridge biedt een groot scala aan functionaliteiten en is dankzij de cleane lay-out enorm gebruiksvriendelijk. Zo zijn de volgende features in Bridge beschikbaar:
Weergeven status van de gebruiker.
Aanpassen van je eigen status.
Supervisor rol: Deze kunnen gebruikers toewijzen aan een wachtrij.
Bellen via dailpad.
Wrap-up time.
waardevolle extra's met call control
Bedien je vaste telefoon vanaf je pc.
Gesprekken in de wacht plaatsen.
Doorverbinden van oproepen.
Meeluisteren tijdens een gesprek.
Cherry picking uit de wachtrij.
flexibiliteit voor jou
Wij houden van flexibiliteit en gemak, jij waarschijnlijk ook.
Afhankelijk van jouw wensen en behoeften is snelle activering mogelijk, al vanaf één dag!
ontgrendel de volledige potentie van bridge met call control
Compass gebruikers hebben gratis toegang tot de Bridge-applicatie. Voor volledige toegang tot alle functies zoals bijvoorbeeld het doorverbinden van oproepen is een licentie van Call Control nodig. Neem voor meer informatie hierover contact op met onze Servicedesk.
terugbelverzoek
Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.