beoordeeld met een 8.2

portaal gebruikers opgelet: binnenkort inloggen met 2fa

safety first

Onze communicatieoplossingen zijn onlosmakelijk verbonden met het internet. Dat brengt risico’s met zich mee. Wij zien het als pionier onze taak om de vrijheid van personen te beschermen. Dat geldt voor zowel personen die bewust als personen die onbewust gebruik maken van Speakup-diensten.

inloggen op portaal met een speakup account

Het inloggen op portaal gaat binnenkort veranderen. Je kunt straks niet meer inloggen zonder een tweede factor, dit is nodig om het inloggen veiliger te maken. Om dit te realiseren gaan we de portaal gebruiker vervangen door het Speakup account. Dit doen we niet van de één op de andere dag maar zal gefaseerd plaatsvinden.

portaal gebruikers ontvangen mail met 2fa informatie

Portaal gebruikers ontvangen binnenkort een separate mail met daarin alle informatie en instructies voor de switch naar de 2FA inlogmethode.

klaar om te verbinden?

Onze pioniers denken geheel vrijblijvend mee over jouw geschikte telefonie oplossing.

contact opnemen

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Vul hier onderstaande formulier in zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Hoe wil je dat wij contact met je opnemen?

terugbelverzoek

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

krijg inzicht in je bereikbaarheid

Fijn dat je met ons in contact wilt komen. Laat je gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Speakup richt zich op zakelijke telefonie; wij nemen dus geen particulieren in behandeling.
contactpersoon(Vereist)