nummerbehoud

Als je gaat overstappen kan je gebruik maken van nummerbehoud. Kort gezegd houdt dit in dat je naar een andere aanbieder overstapt, maar wel je huidige telefoonnummer houdt.

voorwaarden nummerbehoud

Er zijn wel een aantal voorwaarden verbonden aan deze service. De mogelijkheden voor nummerbehoud vind je hier.

intergraties

Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.

vrijheid

Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.

flexibel

Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.

heb je nog andere vragen?

Wil jij meer weten over zakelijke telefonie? We helpen je graag!

mogelijkheden voor nummerbehoud

Je kunt je nummer behouden als je voldoet aan één van de volgende situaties:

  1. U stapt over van aanbieder per contracteinddatum (standaardsituatie). Uw nieuwe aanbieder zegt uw huidige contract(en) voor uw op.
  2. U stapt over van aanbieder met voortijdige beëindiging van uw contract. Uw nieuwe aanbieder zegt uw huidige contract(en) voor uw op.
  3. Na de beëindiging van uw contract, indien u een (nieuw) contract sluit of heeft gesloten met dezelfde of een andere aanbieder. Dit kan tot ten minste één maand na de wijziging of beëindiging van uw contract.
  4. U wilt uw telefoonnummer(s) behouden zonder beëindiging van uw contract. Dit kan indien u een (nieuw) contract sluit of heeft gesloten met een andere aanbieder.

 

Een bijzondere situatie is een verhuizing (adreswijziging) binnen uw netnummergebied. In deze situatie kunt u uw vaste telefoonnummer(s) behouden. U kunt hier controleren welk netnummergebied hoort bij uw oude en nieuwe adres.

hoe werkt nummerbehoud?

Nummerbehoud vraagt u aan bij uw nieuwe aanbieder. Uw nieuwe aanbieder zorgt er vervolgens voor dat u uw telefoonnummer(s) binnen een zo kort mogelijk tijdsbestek wordt overgedragen en geactiveerd. De overdracht vindt plaats op de datum die u met uw nieuwe aanbieder overeen bent gekomen. Zo blijft u gewoon bereikbaar op uw telefoonnummer(s).

Bij een overstap naar een andere aanbieder kunt u uw telefoonnummer(s) behouden (situaties 1 en 2). Uw nieuwe aanbieder zegt in dit geval uw huidige contract(en) voor uw op.

Indien u overstapt met een bundel van telecomdiensten dan kunt u gebruik maken van de overstapservice. Bij gebruik van de overstapservice zegt uw nieuwe aanbieder uw huidige contract(en) voor uw op. Meer informatie over de overstapservice vindt u hier:
overstapservice consumenten


Stapt u over met alleen een telefoniedienst en wilt u uw telefoonnummer(s) blijven gebruiken, geef dit dan aan bij uw nieuwe aanbieder. Uw nieuwe aanbieder zegt uw huidige contract(en) voor uw op. Meer informatie over een overstap zonder bundel vindt u hier:
overstappen zonder bundel

terugbelverzoek

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.