Ontdek onze eigen virtuele telefooncentrale: Speakup Compass. Via een webbrowser kan je hier eenvoudig naartoe navigeren en inrichten zoals jij het wilt.
waarom speakup compass
Een telefooncentrale is onmisbaar om vernieuwende dingen te kunnen doen met jouw bedrijfscommunicatie. Denk bijvoorbeeld aan het routeren van in- en uitgaande gesprekken of het instellen van wachtrijen. We spreken over een virtuele telefooncentrale als er geen fysieke telefoonkast meer nodig is.
intergraties
Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.
vrijheid
Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.
flexibel
Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.
meer informatie over compass
Wil jij ook een virtuele telefooncentrale waarmee je makkelijk je bereikbaarheid kan beheren?
Zo’n virtuele telefooncentrale klinkt leuk, maar wat zijn de voordelen voor jou als gebruiker? Wij lichten ze even toe:
Lage kosten: geen investering in een fysieke centrale. Alles staat in de cloud. Daarnaast betaal je per gebruiker, per maand.
Enorme flexibiliteit: een telefooncentrale in de cloud is makkelijk op- en af te schalen. Dat biedt bedrijven flexibiliteit, wat heel voordelig is.
Vergroten van je bereikbaarheid: met een cloud telefooncentrale kan je bellen via verschillende apparaten, net wat jij wilt. Via mobiel, vast toestel of computer/laptop.
Makkelijk koppelingen te maken met andere systemen, waardoor werken efficiënter wordt.
hoe werkt speakup compass?
Afrekenen per gebruiker, per maand.
Mogelijkheden tot bellen via vast, mobiel, desktop of tablet
Beschik- en bereikbaarheid instellen door middel van simpele drag & drop in online beheersysteem
Ook via de Speakup App jouw telefooncentrale bedienen
Behoud van je huidige telefoonnummers, waardoor jouw klanten niets merken van jouw overstap naar Speakup Compass
Koppelingen die bijdragen aan jouw bereikbaarheid, zoals reporting, cti en softphone
waardevolle extra's van compass
Walldisplay: een gratis real-time overzicht van wachttijden, wachtrijen en gespreksduur per wachtrij.
Bridge: een gratis gebruiksvriendelijke web- en desktopapplicatie met vele mogelijkheden. Je kan in deze applicatie bijvoorbeeld eenvoudig actieve gesprekken zien, in- en uit loggen in een wachtrij en beschikbaarheid van collega’s zien.
Speakup App: eenvoudig je persoonlijke instellingen beheren via onze gratis app.
flexibiliteit voor jou
Wij houden van flexibiliteit en gemak, jij waarschijnlijk ook. Daarom hebben wij flexibele voorwaarden die daarbij passen:
Keuze uit verschillende contractduur: 12, 24 of 36 maanden.
Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.