Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van AI in klantcontact? Schrijf je dan snel in voor de lancering van het nationale voice monitor onderzoek!
Op 19 maart is het zover: de lancering van alweer de 5e editie van de Nationale Voice Monitor! Een onderzoek naar de ervaringen met klantcontactcentra (KCC’s) onder meer dan 1.000 Nederlandse consumenten. Aangevuld met diepte-interviews met 10 toonaangevende experts over de ervaringen en toekomstverwachtingen van (generative) AI in de omgeving van KCC’s.
Ontvang inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen in klantcontact per sector, en ontdek de voorkeuren in contactkanalen van de Nederlandse consument. Leer ook van praktijkervaringen van koplopers in de Nederlandse markt, die inzichten omzetten in waardevolle AI-oplossingen voor klanten en medewerkers.
De lancering van het onderzoek vindt plaats op het hoofdkantoor van VodafoneZiggo in Utrecht. Wil je er live of via de livestream bij zijn? Meld je dan aan vóór dinsdag 12 maart: www.nationalevoicemonitor.nl
Het onderzoek is een initiatief van DirectResearch – full-service marktonderzoek en Y.digital en kwam tot stand in partnership met Customer Contact Company, Klantenservice Federatie, ReadSpeaker, Speakup | pioniers in verbinden, TNO en VodafoneZiggo.
institutenweg 6
7521 PK Enschede
Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Vul hier onderstaande formulier in zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.
Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.