integraties met crm

Vermijd fouten en bespaar tijd door efficiƫnter te werken met onze CTI koppeling. Onze oplossing integreert nu automatisch met heel veel CRM oplossingen

automatische integratie

Zowel met webgebaseerde oplossingen als met toepassingen die draaien op oudere Windows systemen. Als de integratie niet automatisch kan, kunnen we de integratie handmatig koppelen! Met onze CTI oplossing creƫer jij klantherkenning en click2dial vanuit elke toepassing.

intergraties

Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.

vrijheid

Doordat je telefooncentrale via het internet overal bereikbaar is, heb jij vrijheid in waar en wanneer je bereikbaar bent.

flexibel

Opschalen en afschalen vereist geen nieuwe apparatuur. Richt je virtuele telefooncentrale eenvoudig in via een webpagina.

wil jij een integratie met jouw crm?

Wil jij ook makkelijker en efficiƫnter werken door deze integratie?

de meest complete voip oplossing

Wil jij makkelijker en efficiƫnter werken door deze integratie? Laat je contactgegevens achter, dan helpen we je snel met deze oplossing!

Speakup app

Belgroepen

Keuzemenu

Statistieken

Vast op mobiel

Belplan

Meeluisteren

Wachtmuziek

Webphone

Conference

Meldingen

CRM koppeling

Online beheer

Filters

Naamherkenning

Wachtrij

Internationaal nummer aanvragen.

integratie tussen telefonie en crm

Integratie tussen telefonie en CRM/ERP is in opmars. Het heeft veel voordelen voor de gebruiker. In een eerder interview met collega Quinten over CTI lees je waarom hij het op onze servicedesk onmisbaar vindt. We zetten hier graag de voordelen nog even op een rijtje:

  • Voorkom fouten door efficiĆ«nter te werken. Telefoonnummers overtypen is immers met CTI niet meer nodig.
  • Bespaar tijd door een telefoongesprek met Ć©Ć©n klik op je computer te starten.
  • Geef je klanten een warm welkom, doordat je ze al herkent bij het rinkelen van de telefoon. Ze zijn nu geen ‘nummer’ meer. Ook krijg je de klantinformatie in beeld, waardoor je geen overbodige vragen stelt.
  • EfficiĆ«nter werken, minder fouten maken en een warm welkom dragen bij aan een betere klanttevredenheid.
  • De integraties dragen bij aan een betere tevredenheid onder werknemers. Dit maakt het werk namelijk makkelijker.
  • Bespaar kosten, je hoeft namelijk niet te investeren in uitbreidings- of installatiekosten.

welke integraties zijn er mogelijk?

Er zijn ontzettend veel integraties mogelijk. Onderaan deze pagina kan je kijken of integratie met een bepaald CRM-systeem mogelijk is. De implementatie is ook nog eens makkelijk. Voor meer dan 100 gebruikte CRM oplossingen hebben we een wizard die stap voor stap helpt met de telefoon integratie. Denk aan de CRM-systemen zoals AFAS, Exact-Online, Anva en Zoho CRM, Superoffice en Zendesk.

Is er geen wizard voor jouw CRM-systeem? Dan kan je de stappen handmatig instellen. Ook dit gaat makkelijk en hier helpen we graag mee.

Internationaal nummer aanvragen.

aansluiten is zo geregeld

1

kom in contact

Geen vraagstuk is ons te ingewikkeld en geen VoIP omgeving is ons te groot. Onze experts kennen de markt, de mogelijkheden en ons partnernetwerk.Ā  Neem vrijblijvend contact met ons op. Zo krijg je de juiste expert die kan adviseren wat voor jouw bedrijf en je mensen het beste werkt. Bel +31 (0)88 – 773 25 85 of stuur een mail.

2

we komen langs

Nadat we een grondige analyse van de behoeften van jouw organisatie hebben gemaakt ontvang je een op maat gemaakte offerte. Bij de overstap hoef je je geen zorgen te maken over technische details, zoals nummerbehoud, het ontwerpen van nummerplannen en het instellen van je telefooncentrale. Wij nemen al deze taken van je over. Bij Speakup maak je zorgenloos de overstap over naar onze robuuste dienstverlening.

3

zorgeloos bellen

Je kunt nu gaan genieten van alle voordelen van je nieuwe virtuele telefooncentrale! Zo kan je bellen via verschillende apparaten, met je mobiel, vast toestel of computer/laptop jij hebt de keuze. Koppel desgewenst met Speakup CTI eenvoudig je telefonie aan andere systemen, waardoor je werkdag stukken efficiƫnter verloopt. Dankzij de flexibiliteit van een telefooncentrale in de cloud kun je eenvoudig op- en afschalen en omdat je geen fysieke centrale nodig hebt bespaar je ook in je kosten.

complete voip telefonie, geheel samen te stellen naar wens

terugbelverzoek

Heb je een vraag of interesse in onze dienstverlening? Wij helpen je graag op weg. Laat een terugbelverzoek achter zodat wij zo snel mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Vraag vandaag een offerte aan

Contactpersoon(Vereist)
Aantal gebruikers in je onderneming(Vereist)