Cloud CTI koppelt je CRM of ERP

CTI is een software gekoppeld aan jouw CRM-systeem of managementsysteem (ERP), zodat jij je klanten telefonisch nog beter kunt helpen.

Dankzij onze CTI-koppeling weet jij wie je aan de telefoon krijgt voordat je opneemt. Een simpele integratie. Waarom? Om klanten goed te helpen en zo je klantentevredenheid naar een nog hoger niveau te tillen.

Een koppeling met je klantendatabase of een overzicht van je wachtrijen. Snel en makkelijk geregeld met onze integraties.

Voordelen koppeling tussen telefonie en crm

  • Voorkom fouten door efficiënter te werken. Telefoonnummers overtypen is immers met CTI niet meer nodig.
  • Bespaar tijd door een telefoongesprek met één klik op je computer te starten.
  • Geef je klanten een warm welkom, doordat je ze al herkent bij het rinkelen van de telefoon. Ze zijn nu geen ‘nummer’ meer. Ook krijg je de klantinformatie in beeld, waardoor je geen overbodige vragen stelt.
  • Efficiënter werken, minder fouten maken en een warm welkom dragen bij aan een betere klanttevredenheid.
  • De integraties dragen bij aan een betere tevredenheid onder werknemers. Dit maakt het werk namelijk makkelijker.
  • Bespaar kosten, je hoeft namelijk niet te investeren in uitbreidings- of installatiekosten.

Welke integraties zijn er mogelijk?

Er zijn ontzettend veel integraties mogelijk. Onderaan deze pagina kan je kijken of integratie met een bepaald CRM-systeem mogelijk is. De implementatie is ook nog eens makkelijk. Voor meer dan 100 gebruikte CRM oplossingen hebben we een wizard die stap voor stap helpt met de telefoon integratie. Denk aan de CRM-systemen zoals AFAS, Exact-Online, Anva en Zoho CRM, Superoffice en Zendesk.

Is er geen wizard voor jouw CRM-systeem? Dan kan je de stappen handmatig instellen. Ook dit gaat makkelijk en hier helpen we graag mee.

CTI is dus een koppeling met jouw klantensysteem, om jouw telefonie een niveau hoger te tillen. Ons eigen team gebruikt het ook.

Je hoeft niet meer te vragen naar naam of klantnummers. Daarnaast kun je acties die uit het telefoongesprek voortvloeien, snel verwerken in CRM bij de juiste contactpersoon.