Co-creatie
De Telecom Inspirience Awards hebben als doel om de mooiste cases uit het partnerkanaal te belonen. De business partner die zich het beste in een klantsegment gespecialiseerd heeft en daar succesvol in is, heeft de kans om de award te winnen.
“Co-creatie is een vorm van open innovatie waarbij aanvullende kennis nodig is. Frontline en Speakup bedenken en ontwikkelen samen nieuwe producten of diensten (technologieën, markten of samenwerkingsverbanden). Het is een manier van samenwerken die leidt tot innovatieve producten en diensten, die ook nog eens continu en sneller worden doorontwikkeld. Het resultaat is hogere klant en medewerker tevredenheid tegen lagere kosten”, aldus Albert Derksen, Director Business Development bij Speakup.
Lange termijn
“Frontline is een niche speler en specialist op het gebied van klantcontact. Daarbij hebben wij Customer Intimacy als strategisch speerpunt, de klant staat echt centraal. Door de specialistische kennis en ervaringen kunnen wij klanten ook echt verder helpen in hun Contact Center strategie en operationele invulling van die strategie, aldus Marcel Reuvers, Algemeen Directeur bij Frontline. “Naast de mooie huidige samenwerking tussen Speakup en Frontline ligt de focus ook op innovatie en visie in 2020. Het doel is een effectief partnership, gebaseerd op de lange termijn relatie en uiteraard een hoge klanttevredenheid die door gezamenlijke inspanning het succes van Speakup en Frontline vormen. We zijn dan ook verheugd dat Speakup onze case heeft ingediend voor de Telecom Inspirience Awards en hopelijk mogen we op 15 november de award in ontvangst nemen”.