0900 nummer

Een 0900-nummer biedt verschillende mogelijkheden. Dit wordt ook wel een servicenummer genoemd. Klanten kunnen namelijk naar elke vestiging bellen met hetzelfde netnummer. Benieuwd naar de andere voordelen? Ontdek hieronder meer.

ik wil een 0900-nummer

jouw voordeel

Een 0900-nummer helpt bij een professionele uitstraling voor je klantenservice. Maar er zijn nog meer voordelen:

  • Klanten bellen alleen als ze een serieuze vraag hebben, dan kan je ze ook goed van dienst zijn.
  • Je bepaalt zelf het tarief dat bellers betalen
  • Je moedigt klanten aan vaker te mailen in plaats van bellen
  • Interessant verdienmodel
ik wil een 0900 nummer

voor wie?

Met een 0900-nummer heb je twee opties. De eerste is dat je het nummer kostendekkend laat. Een tweede optie is dat je de gesprekskosten bij de beller neerlegt. Hier zijn verschillende redenen voor.

Op deze manier maak je namelijk winst. Je kan bijvoorbeeld 90 eurocent per gesprek of minuut vragen. Er zit wel een maximum aan het tarief dat je mag vragen bij een 0900-telefoonnummer (€1,60).

Een andere reden kan zijn dat je niet serieuze gesprekken wilt voorkomen. De drempel om te bellen wordt namelijk hoger. Op deze manier houd je meer tijd over om jouw klanten optimale service te bieden.

ik wil een 0900 nummer

ik wil een nummer aanvragen

Wil jij graag op een simpele manier zakelijk bellen? Wij regelen het voor je!

Laat hier gerust je naam, e-mailadres en eventueel je telefoonnummer achter, zodat wij contact met je kunnen opnemen!

Institutenweg 6
7521 PK Enschede

088 - 773 25 87